tennisforum
21 Oktober , 2018, 13:20:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Wat gebeurt er in het darwinpark:
http://www.darwinpark.nl/nieuws.htm

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: medisch vervolg  (gelezen 2751 keer)
anke
Jr. Member
**

« Gepost op: 24 Maart , 2009, 21:37:38 »

Lieve lezers (ipv luisteraars)
 Hier het vervolg verslag van de medische ontwikkeling van de blessure van Anke
Mijn eigen radiologische verslag van de MRI gelezen via de computer toen ik maandag op mijn werk was.Ze hadden er beter in kunnen zetten wat er nog goed was aan mijn knie dan waren ze gauwer klaar.
 In mijn knie is het een rommeltje. Cysten, haakvormige uitgroeisels, kruisbanden die niet meer op zīn plek zitten , weinig tot geen kraakbeen, aangetaste meniscussen.... Al met al niet zo heel verrassend voor mij, maar wel confronterend het zo op papier te zien. We hebben als volgt 'afgesproken. met de orthopeed Ik neem het normale aantal weken rust zoals bv een flink gekneusde enkel )6 tot 8 weken en afhankelijk van de pijn dan, gaan we een kijkoperatie doen. Zelf heb ik het idee dat ik met een beetje mazzel het wel weer redt met misschien een sterkere brace. Maar voorlopig nog 4 donderdagen niets. Misschien wel af en toe even oefenen. Ik houd jullie op de hoogte
Lieve groet
Anke
ron
mods
Hero Member

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Maart , 2009, 21:59:49 »

Hallo Anke, Huilen

Heftig verhaal zeg. Dit lijkt niet op het gevolg van je recente blessure in de hal, maar meer op een cumulatieve stelselmatige achteruitgang en arthrose gedurende een reeks van jaren.
We wensen je uiteraard beterschap, als je tijd hebt kom nog eens een keer langs bij de koffie tafel.
En houdt ons op de hoogte.

groetjes,
Emmy en Ron
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: